2014. január 27., hétfő

A kezdet.

Hát én is belevágok :) Pár szó magamról. Kétgyermekes családanya vagyok, vidéken élek és Budapesten dolgozom. Van két gyönyörű lányom, Zsanett és Janka :) Nekik is szánom ezt a blogot, hátha majd hasznát veszik. Az utóbbi 2 évben a hobbim a házi kenyérsütés. Mióta rátaláltam a Limara Péksége blogra elvesztem :) a szó jó értelmében. Most már rendszeresen én sütöm a mindennapi kenyerünket, de nagyon szeretek minden más kelt tésztás receptet is kipróbálni. Nálam a dagasztás kézzel történik,ennek két oka van,1 mert nincs gépem :) 2 mert egyszerűen élvezem ahogy a kezem alatt szinte életre kel a tészta :) Na ez egy kicsit túlzónak tűnik, de tényleg így van. A mi háztartásunkat ketten vezetjük anyósommal ( mielőtt valaki megkérdezné nem, nem szörnyű együtt élni az "anyóssal") Sőt én szinte csak az előnyéről tudok mesélni :) Például Ő főz, és méghozzá remekül, régen a barátnőjével jártak lakodalmakba főzni. Szeretném az Ő receptjeit is majd ide lejegyezni. Hát előszóban ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése