2014. július 20., vasárnap

Joghurtos szedres finomság

Ma nem kezdődött valami jól a napom, még volt 9 sor kukorica kapálni és én felajánlottam a férjemnek, hogy segítek, na nem kellett volna. Viszont a kapálásnak köszönhető ez a mai desszertünk. Már szinte végeztünk amikor megláttam a kukorica föld szélén burjánzó vad szedret. Telis tele volt finom érett gyümölccsel. Míg a férjem bekapálta az utolsó sort, én szedtem is egy kis vödör szedret, közben már járt az agyam ,hogy mit is készítsek belőle. Az biztos volt, hogy ilyen melegben sütni nem akarok (így is délelőtt ment a sütő, mert kenyeret sütöttem), így ez a joghurtos finomság készült.




Hozzávalók: -kb 30-40 dkg szeder
                  -cukor (ízlés szerint)
                  - 1 ek vaníliás pudingpor
                  -2 nagy doboz joghurt
                  - 8-10 db babapiskóta

A szedret jól megmostam, egy pár darabot kivettem díszíteni a többit egy kislábosba tettem kb 1 dl vízzel és kis cukorral elkezdtem főzni, majd mikor fölforrt az 1 ek vaníliás pudingporral besűrítettem, az így kapott szederöntetet kihűtöttem. A joghurtot elkevertem 2 ek porcukorral és egy kancsóba rétegeztem. Egy sor joghurt, egy sor babapiskóta és egy sor szederöntet, jól lehűtöttem. Nagyon finom lett. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése