2017. január 26., csütörtök

Mandulás csokis finomság

Ma sütöttem egy gyors sütit csak úgy. Nem volt betervezve csak gyorsan valamit szerettem volna sütni. Szétnéztem mi is van itthon és ez lett belőle. Mondhatom kár lett volna kihagyni :)

   Hozzávalók: • 15 dkg vaj
                     • 15 dkg porcukor
                     • 3 egész tojás
                     • 20 dkg natúr joghurt
                     • 15 dkg liszt
                     • 8 dkg darált mandula
                     • 5 dkg csokis tortadara
                     • csipet só
                     • fél tasak sütőpor

A puha vajat kikevertem a porcukorral majd egyenként hozzáadtam a tojásokat és a joghurtot. A lisztet, darált mandulát, tortadarát, sót és a sütőport elkevertem és a joghurtos masszához kevertem. Egy formát kikentem vajjal és liszteztem majd a masszát belesimítottam. Előmelegített sütőben 180 fokon kb. 25 percig sütöttem. Igazán gyors és finom süti lett :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése